Lovely, Gloss Like Gel - #334

Udostępnij ten post


Lovely
Gloss Like Gel

Odcień : 334
Cena : 4,79 zł
Pojemność : 8 ml








Paskudne Rossmanowskie światło trochę mnie oszukało, już chyba drugi bądź trzeci raz wzięłam lakier, którego kolor w tamtym świetle wyglądał trochę inaczej.

Tak właśnie było z tym lakierem, mogę przysiąc, że w szafie wyglądał na bardzo, baardzo jasną, pastelową, groszkową zieleń - potem jednak okazało się, że nie do końca.

Dlatego też na przyszłość, jeśli ktoś chce mieć pewność 99,9% co do konkretnego koloru lepiej przejrzeć wcześniej swatche w internecie, jeśli takowe są. Bo potem można mieć właśnie takie oto niespodzianki.

Mimo tego incydentu na szczęście nie rozczarowałam się bardzo kolorem. ;)



Pierwsze skojarzenia - banan, lody cytrynowe. 
Jasna, rozbielona żółć.

Podobny odcień z tego co widziałam można znaleźć u My Secret (144 Vanilla), jednak wydaje mi się, że tamten jest jeszcze bardziej rozbielony, zbliżony do budyniu waniliowego. Ach, jak słodko:)

W opisywanym lakierze można czasem dostrzec jednak troszeczkę zielonkawych tonów, które własnie w Rossmanowskim świetle wyszły jeszcze bardziej.

Tak czy inaczej, mimo wszystko kolor przypadł mi do gustu, chociaż nie okazał się jasnym groszkiem, tylko bananem:)

Lakier mógłby trochę lepiej kryć, potrzebowałam 3 warstw, jednak gdzieniegdzie jeśli się przyjrzeć widać jeszcze jakieś prześwity (u mnie najbardziej na kciukach), ale już nie chciałam kłaść kolejnej warstwy.
Możliwe, że lepiej spisałby się na krótszych paznokciach lub mniejszej płytce.

Pędzelek szeroki, ale nie za szeroki, może odrobinę za bardzo 'puchaty', mimo to malowało się nim dość przyjemnie i bez problemu.

Schnięcie tylu warstw takie sobie - wspomogłam się przyspieszaczem.

Noszę go teraz 3 dzień i jak narazie nic złego się nie dzieje.

Jeśli chodzi o 'żelową formułę' - dla mnie bez różnicy, błyszczą ładnie, ale nie powiedziałabym, że to żel:)




Przepraszam za zapaskudzone skórki, ale trochę się śpieszyłam z malowaniem.












Flash (tutaj najbardziej widać zielone tony, nawet chyba za bardzo :) )








I jak się podoba ? 
W kolejce są jeszcze inne lakiery z tej serii :)


Pozdrawiam.







1 komentarz :