Bell, Glam Wear, Glossy Colour - 403

Udostępnij ten post




Bell,
Glam Wear,
Glossy Colour 

Odcień : 403
Cena : ok. 12 zł
Pojemność : 10 ml






Lakier ten bez wątpienia jest jednym z moich najbardziej ulubionych.
Ma w sobie coś takiego, że stale chcę do niego wracać. :) 

403 to ciepły, odrobinę neonowy, kremowy róż z domieszką brzoskwini - co jest widoczne mniej lub bardziej w zależności od światła. Cóż, po prostu uwielbiam ten kolor z całego serca. :)

Konsystencja w sam raz, pędzelek również przyjemny w obsłudze.
Krycie niestety takie sobie - potrzebujemy 3 warstw, aby pozbyć się jakichkolwiek prześwitów.
Na krótkich paznokciach możliwe, że wystarczą jedynie 2 grubsze.

Schnięcie tylu warstw, jak można się domyślić, nie jest zbyt przyjemne, dlatego polecam uzbroić się w dużo cierpliwości lub ..w przyspieszacz:)
Lakier jednak wynagradza to naprawdę pięknym połyskiem, co zresztą jest typowe dla tej serii.
Nie wiem dlaczego, ale zawsze gdy go noszę przypomina mi.. hybrydę :)
Tak, to błyszczące wykończenie wraz z kolorem sprawia, że mam wrażenie, jakbym nosiła lakier hybrydowy ,(chociaż nigdy go nie miałam, efekt widziałam jedynie u mojej mamy :) ) a nie 'zwykły' lakier za 11zł. 

Koniec ględzenia, czas na zdjęcia, których jest dość sporo, jakoś nie mogłam się zdecydować.. ;)
(zdjęcia z lampą chyba najlepiej ukazują jego prawdziwy kolor)














Flash

















<3


Pozdrawiam. ;) 







5 komentarzy :