Wibo, Extreme Nails - 19

Udostępnij ten post



Wibo,
Extreme Nails

Odcień : 19
Cena : 5,99 zł
Pojemność : 9,5 ml





Już kilka tygodni temu spodobał mi się lakier China GlazeStrawberry Fields, ale koszt wraz z wysyłką trochę zniechęcał. Dlatego od razu, gdy zobaczyłam bliźniaczo podobny lakier u Mavi, wiedziałam, że będzie mój! Gdybym wcześniej nie zobaczyła go na swatchach to zapewne nie zwróciłabym uwagi na niego w Rossmannie, bo w szafie wygląda niepozornie.

Różnice, które wyłapałam patrząc na zdjęcia - China Glaze ma w sobie złote glass flecki, natomiast Wibo złoty shimmer, który tworzy trochę mocniejszy efekt, lakier opalizuje przez to delikatnie na złoto. Do tego Strawberry Fields ma wykończenie żelkowe, natomiast Wibo - kremowe. :) Kolor wydaje się być jednak niemal identyczny, ale pewnie trochę się różni.

Kolor w połączeniu ze złotym shimmerem-mgiełką jest naprawdę słodki, no cukiereczek :)
Ma też fenomenalne krycie - już po pierwszej (trzeba dodać, że nie znowu takiej grubej) warstwie wyglądał bardzo dobrze, dla pogłębienia koloru dołożyłam drugą i było już świetnie.

Szkoda, że dziś słońce u mnie jak narazie wyszło tylko na chwilę i musiałam sobie pomóc fleszem :( 
W cieniu w ogóle nie widać jego wyjątkowości...
(przepraszam za skórki, zapomniałam nieco je naoliwić :P)





Tutaj na moment wyszło lekko słońce :P



Flash


















Lakier nie jest może super oryginalny, ale ma w sobie pazuur :) 
Już go uwielbiam, a Wy ?:)










1 komentarz :