My Secret Hot Colors, Nail Polish - 165 Red Ice

Udostępnij ten post


My Secret
Hot Colors,
Nail Polish

Odcień : 165 Red Ice
Cena : 7,99 zł
Pojemność : 10 ml






Miałam napisać ten post już w piątek, jednak jakoś mi się nie udało - chyba radość z powodu zdanej matury była tak wielka :D no i jakoś wpis mi umknął.. ale już wracam. :)

W jednym z postów napisałam, że nie przepadam za czerwienią na paznokciach (chociaż to klasyka,wiem), jakoś zawsze źle się w niej czułam, dlatego zrezygnowałam z tego odcienia.. Ale mimo to lakier My Secret, z limitowanej kolekcji Hot Colors zwrócił moją uwagę. Postanowiłam dać mu szansę i miło mnie zaskoczył. ;)

Można bez wahania powiedzieć, że Red Ice to standardowa czerwień, wzbogacona o srebrno-różowy shimmer, dość dobrze widoczny, co sprawia, że kolor nie wygląda tak płasko i całość jest nieco urozmaicona.

Ma bardzo dobre krycie, już po jednej warstwie wygląda super, dwie do pogłębienia koloru. :)
Schnie dość szybko, a podczas zmywania może lekko barwić skórki, jednak na szczęście nie odbarwia płytki.
Co do trwałości, o której zwykle nie piszę - już w ten sam dzień, gdy pomalowałam nim pazurki zauważyłam malutki odprysk na kciuku, przy samej krawędzi paznokcia, ale uznaję to za wyjątkowy przypadek - oprócz tego incydentu po 3 dniach jedynie końcówki było lekko starte.

Cóż, jestem bardzo zadowolona z zakupu, tym bardziej, że aktualnie jest chyba jakaś wyprzedaż na te lakiery, przynajmniej w mojej Naturze (kolekcja ta weszła już jakiś czas temu) i dorwałam go za 3,99 zł (!). Jednak oprócz tego lakieru z tej serii był jeszcze tylko niebieski..

Niewątpliwie trochę przekonał mnie do noszenia czerwieni.. :) 

(zdjęcia robione w 3 dniu)










Flash















Pozdrawiam serdecznie
- szczególnie wszystkie tegoroczne maturzystki (i maturzystów) :) 






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz