Na dobry początek - e.l.f 144 Ultimate Eyeshadow Palette

Udostępnij ten post

Rozpocznę może od opisu mojej ulubionej paletki cieni..
 a mianowicie 144-Piece Ultimate Eyeshadow Palette firmy e.l.f. 

Zakupiłam ją z 4 miesiące temu w sklepie internetowym za około 90zł i nie są to absolutnie źle wydane pieniądze.. ;) 


Jak sama nazwa podpowiada, paletka zawiera 144 cieni w przeróżnych kolorach ;) 
Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie, naprawdę wybór jest ogromny!
W końcu nie bez powodu mówi się 'do wyboru do koloru'.. ;) 



Chociaż tak jak pisałam, mam już ją około dobre 4 miesiące, to udało mi się tylko w połowie przetestować kolory.. ;) Niektóre do tej pory zostały nietknięte (co na pewno się zmieni). Natomiast mój ulubiony jasny, perłowy brąz już ukazał niestety denko - zdecydowanie używam go najwięcej.


• W paletce możemy znaleźć kolory zarówno matowe, jak i perłowe, aczkolwiek wydaje mi się, że więcej jest tych drugich. Niektóre perłowe są bardziej błyszczące, jakby z leciutkim brokatem, inne znowu mniej.. ;) 


Odnośnie pigmentacji - spotkałam się zarzutem, że cienie z tej paletki są słabo napigmentowane. Nie zgadzam się z tą opinią, moim zdaniem pigmentacja jest w porządku, ALE przyznam fakt, że niektóre kolory są napigmentowane mniej, inne bardziej. Ogólnie jednak nie narzekam :)


  Cienie są delikatnie, nie są 'tępe', łatwo się je nakłada, choć przyznam, żę trochę się kruszą podczas nakładania.


• Trwałość?
Moim zdaniem przyzwoita, chociaż mogłaby być trochę lepsza.
Jednak dobra baza załatwia ten mały defekt ;) 



• Opakowanie lekkie i trzeba z nim uważać.Obawiam się, że upadek paletki mógłby się skończyć rozsypaniem cieni.. :( Ale to dotyczy raczej wszystkich tego typu palet.


Podsumowując, jeśli któraś zastanawia się nad zakupem nie do końca standardowej paletki cieni, paletki, która nie będzie miała ich 4, 14 tylko 144, i to w różnych kolorach, to gorąco polecam powyższą.
Cena moim zdaniem nie jest zbyt wygórowana, dlatego tym bardziej można spróbować ;)


[Zainteresowane dodatkowo informuję, że do kupienia są jeszcze setki, czyli paletki 100 cieni, również od filmy e.l.f oraz takie same 144 ale w kolorach Neutral - same odcienie brązów, srebra, czerni oraz Marble Edition - tutaj ciężko wytłumaczyć, polecam wygooglować :)]



Pozdrawiam!




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz