Lovely, Nail Growth - Preparat stymulujący wzrost paznokcia

Udostępnij ten post

Jako, że zaczęłam od jakiegoś czasu znowu zapuszczać paznokcie (były w kiepskim stanie, a bywały naprawdę długie i mocne) postanowiłam opisać tu moje małe cudo, które nie raz mi w tym pomogło.






Jest to lakier przyspieszający wzrost paznokcia od Lovely (Wibo) (ok. 5zł)


Z buteleczki :
Preparat stymulujący wzrost paznokcia. Stworzony z myślą o kruchych, łamliwych i krótkich paznokciach. Zawiera kombinację kwasów roślinnych, wapno, wit E, soję - znaną z właściwości wspomagających regenerację. Paznokcie są lepiej odżywione - co stymuluje ich wzrost.


Moim zdaniem nie są to czcze obietnice - preparat faktycznie przyspiesza wzrost paznokci. Wiadomo, że nie  sprawi nam zaledwie w ciągu dni długich szponów, ale stosowany regularnie na pewno zrobi różnicę ;)
Przynajmniej u mnie naprawdę potrafi wiele zdziałać i bardzo pomaga w szybszym zapuszczaniu pazurków.
Na pewno wiele z was zna sławną złotą odżywkę Sally Hansen - Nailgrowth Miracle, która ma takie samo zadanie jak powyższa. Stosowałam swego czasu obydwie, jednak moim zdaniem ta od Lovely w niczym jej nie ustępuje, efekty są dla mnie porównywalne, a różnica w cenie kolosalna!

Odżywka jest wydajna, schnie szybko, moim zdaniem nie ma żadnych minusów.
Może jedynie troszkę śmierdzi, tzn specyficznie pachnie, ale na pewno jej zapach nikogo nie zabije ;)
A większość lakierów jednak ma jakiś tam 'swój' zapach. ;)

Z racji dużego otworu w buteleczce trzeba uważać z dozowaniem lakieru, aby nie nałożyć go za dużo.


Tak więc, jeśli zależy Ci na szybszym wzroście paznokci niedużym kosztem - ta odżywka jest w sam raz dla Ciebie. :) Za tą, właściwie groszową kwotę - trzeba wypróbować.



[W najbliższym czasie postaram się jeszcze opisać tu inne, zaufane odżywki, które czynią moje paznokcie mocnymi, twardymi, po prostu zdrowymi. :)]



1 komentarz :

  1. kupilam dzisiaj i czytam wlasnie o niej opinie, inne mnie troche wystraszyly:(

    OdpowiedzUsuń