Start..

Udostępnij ten post

Witam serdecznie :)


Nie umiem za bardzo zaczynać, ale spróbuję...
Dłuugo nosiłam się z zamiarem stworzenia tego typu bloga, aż w końcu dzisiaj przysiadłam i udało się.
Prowadziłam kiedyś blogi, jednak nie o takiej tematyce. A powinnam :)
Ponieważ uwielbiam wszystko to, co dotyczy wszelkich kosmetyków. Jest to taka moja mała pasja ;) 


I to głównie z myślą o nich założyłam tego bloga, i głównie na nich zamierzam się skupić. Moje subiektywne opinie, recenzje, te sprawy.. :)
Zobaczymy jak to wszystko się rozwinie, możliwe, że będę też poruszać częściowo inne tematy, aby nie trzymać się sztywno jednej tematyki, może coś z modą, etc? Przekonamy się ;)



Anyway, zaczynamy


Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich wypocin. :) 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz