Ziaja, bio aloes - tonik do twarzy

Udostępnij ten post

Dziś przychodzę z krótką recenzją aloesowego toniku do twarzy od Ziaji. Opisywany tonik już od dawna znajduje się w ofercie marki, ale jakiś czas temu przeszedł zmianę szaty graficznej, bez zmiany składu. Wcześniej nigdy go nie miałam, kiedyś używałam tylko ogórkowego, który również spisywał się dobrze.






Tonik bio aloes przeznaczony jest do cery suchej i normalnej, ale myślę, że z powodzeniem może stosować go każdy. W składzie znajdziemy np. nawilżający glikol propylenowy, łagodzący panthenol oraz ekstrakt z aloesu. Aloes posiada wszechstronne działanie, m.in przeciwzapalne, przeciwbakteryjne oraz łagodzi i nawilża skórę. Dlatego miło, że znajduje się dość wysoko w składzie.





Tonik ma przyjemny zapach, który kojarzy się trochę właśnie z aloesem. Dozownik jest bardzo wygodny, dziurka nie jest zbyt duża, więc nie ma ryzyka wylania zbyt dużej ilości produktu na wacik. Niewielka ilość wystarcza na przetarcie całej twarzy i szyi.

Jest bardzo wydajny, ja używam go praktycznie codziennie rano, zawsze przed nałożeniem makijażu oraz wieczorem. Stosuję go już dość długo i jeszcze mi się nie skończył.

Nie powoduje powstawania wyprysków, nie zapycha. Łagodnie oczyszcza cerę, również z resztek makijażu. Nie przesusza, delikatnie nawilża, ale tutaj nie oczekujmy cudów, to tylko tonik. Dopełnia pielęgnację skóry i radzi sobie z tym naprawdę dobrze.




Ogólnie polecam, zwłaszcza, że kosztuje grosze. Chyba nie widziałam teraz w ogóle tej serii w Rossmannie, nie wiem jak w innych drogeriach. Ja zakupiłam go w sklepie Ziaji.


2 komentarze :

  1. Bardzo lubię kosmetyki Ziaja i z chęcią sięgnę po ten tonik, ponieważ jeszcze nie miałam okazji go stosować. Spodobała mi się Twoja strona i zostaję u Ciebie na dłużej. Zapraszam do mnie. :)

    Pozdrawiam :)
    Włosowe Inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej firmy bardzo lubię tonik ogórkowy ;)

    OdpowiedzUsuń