Reaktywacja! - NIVEA, Repair & Targeted Care, odżywka regenerująca do włosów suchych i łamliwych

Udostępnij ten post

Witam Was po naprawdę długiej "przerwie", ponieważ ostatni post ukazał się ponad 2 lata temu. Po prostu gdzieś po drodze zgasł mój zapał, a pisanie na siłę to nie jest nic dobrego. Nie wiem jeszcze jak mi pójdzie z reaktywacją bloga ani z jaką częstotliwością będę pisać, ale bardzo chciałabym powrócić do regularnego blogowania. Postanowiłam nie zaczynać od totalnego zera tylko nadal prowadzić aktualnego bloga, ale w całkiem nowej odsłonie. Ten post jest więc taką "kreską", nowym początkiem. Nie będę już również skupiać się głównie tylko na lakierach do paznokci, tak jak było do tej pory - przyznam, że z czasem minęło mi lakieromaniactwo, nawet dawno nie zakupiłam nic nowego :) Teraz natomiast stałam się bardziej włosomaniaczką, więc można się spodziewać tego typu recenzji w przeważającej ilości (choć nie chcę ograniczać się tylko do jednej kategorii).

Zaczynam dziś więc od wpisu na temat mojego nowego nabytku, a mianowicie odżywki Repair & Targeted Care firmy NIVEA.


Na pewno wiele z was zna ich sławne odżywki Long Repair i Intense Repair. Opisywany dziś produkt jest nowością i dołączył do reszty serii, która zresztą przeszła już też pewną metamorfozę jeśli chodzi o opakowania i składy.

Odżywka przeznaczona jest do włosów suchych i łamliwych. Sam producent twierdzi, że "Pielęgnuje wykrywając zniszczone fragmenty włosów i odbudowuje tam gdzie potrzeba". Oprócz tego ma wzmacniać włosy poprzez odbudowę ich wnętrza i chronić je przed łamaniem oraz przed rozdwajaniem końcówek.



Skład prezentuje się następująco: 
Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dimethicone, Panthenol, Hydrolyzed Keratin, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Oryzanol, Silicone Quaternium-18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Trideceth-6, Trideceth-12, C12-15 Pareth-3, Coco-Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Lactic Acid, Citric Acid, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum.

Z najważniejszych składników dość wysoko w składzie mamy keratynę (proteina), następnie euceryt pozyskiwany z lanoliny (emolient), olej makadamia (emolient). Oprócz tego dodatek lekkich silikonów Dimethicone i Quaternium-18.

Konsystencja odżywki jest kremowa, dość zbita, chyba identyczna jak u siostry Intense Repair (którą również bardzo lubię). Idealnie nakłada się ją na włosy. Zapach również stwierdzam ten sam, czyli taki kremowo-mydlany. Przyjemny, choć może stać się męczący, bo jest dosyć intensywny. Tym bardziej, że wyczuwam go jeszcze przez kilka godzin po umyciu.
Po nałożeniu trzymam ją przynajmniej około 15-20 min, tak jak przeważnie każdą odżywkę. Przy spłukiwaniu czuć, że włosy są bardzo miłe w dotyku i wygładzone. Efekt po całkowitym wyschnięciu - jeszcze lepszy ;) Ogólnie w działaniu raczej nie widzę różnicy między nią a Intense Repair, która zresztą jest moją ulubioną (składy różnią się tylko trochę). Siostry bliźniaczki?

porównanie opakowań
Porównanie opakowań. 

Dla mnie to są najlepiej dociążające, wygładzające i zmiękczające odżywki. Włosy nie puszą się, są naprawdę błyszczące, żadne kędziorki nie odstają. Do tego w moim odczuciu ułatwiają rozczesywanie najlepiej ze wszystkich dotychczas używanych przeze mnie odżywek. 

Czy przy regularnym, długim stosowaniu Repair & Targeted Care potrafi odbudować zniszczone włosy? Raczej w to wątpię, naprawdę zniszczonych włosów odżywka nie naprawi, a rozdwojonych końcówek 'cudownie' nie scali.. Natomiast może skutecznie zamaskować zniszczenia i zapobiec kolejnym.

Minusy? Moim zdaniem wydajność kuleje. Ja może tego tak nie odczuwam, ponieważ używam wielu kosmetyków do włosów na zmianę, ale gdybym chciała stosować ją po każdym myciu to niestety szybko by mi się skończyła. Jednak trochę trzeba jej wycisnąć na włosy (moje są trochę za ramiona).

Zapłaciłam za nią 10,79 zł w Naturze. Odżywki Nivea często bywają w promocji.


A Wy? Używacie odżywek Nivea?





2 komentarze :

  1. lubię odżywkę long repair z nivea, powróciłam do niej po dłuższej przerwie

    OdpowiedzUsuń
  2. Suchym włosom pomoże uzdatnienie wody kranowej przez filtr prysznicowy z kdf. Ten gadżet z powodzeniem zastępuje wiele kosmetyków...zwłaszcza kiedy kosmetyki trudno dopasować do wymagań naszych włosów czy skóry. W każdym razie tak było w moim przypadku - wybrałam proste, efektywne rozwiązanie i nie żałuję a wręcz mogę polecić.

    OdpowiedzUsuń