Color Club, Foiled Collection - Lumin-Icent

Udostępnij ten post

Color Club,
Foiled Collection

Odcień : Lumin-Icent
Cena : 44,99 zł (zestaw Tk Maxx)
Pojemność : 15 ml

Przyznam, że coraz bardziej zachwycam się tą kolekcją. :) 
Tym razem sięgnęłam po Lumin-Icent, czyli jasny, blady niebieski. To taki mroźny, lodowaty odcień, który porą zimową zdecydowanie będzie super opcją. Oczywiście żadnego zdziwienia tu nie wzbudzę, gdy napiszę, że ma wykończenie foliowe, tak jak i cała reszta lakierów z tej kolekcji, pociągnięcia pędzelka są praktycznie niewidoczne.

Lakier cechuje się m-e-g-a kryciem już po jednej, niezbyt grubej warstwie. Sama jestem zwolenniczką przynajmniej dwóch cienkich warstw na pazurkach, całość wydaje mi się wtedy bardziej trwała, ale tym razem zrobiłam wyjątek - trochę się spieszyłam i postanowiłam zostawić jednak tylko tę jedną warstwę i wszystko pociągnęłam jeszcze topem. Nosiłam go ponad dobę i zauważyłam tylko lekko starte końcówki - to chyba jedyna słaba strona tych lakierów, ale dodam, że jest to bardzo słabo dostrzegalne. Oczywiście schnie błyskawicznie, bajka.. Jeśli zaś chodzi o zmywanie, czyli aspekt o którym nie napisałam przy okazji recenzji liliowego różu z tej kolekcji -jest tylko troszkę gorsze od zmywania kremów, ogólnie nie ma tragedii. Zdecydowanie oceniam ten lakier na szóstkę. :)

I znowu spooro zdjęć...



























 A Wy? Jak go oceniacie? :)

Pozdrawiam, 
Karo. ;*



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz