Nowości Wibo & Lovely

Udostępnij ten post



Dziś luźniejszy wpis, a mianowicie chcę wam przedstawić nowości od firmy Wibo i ich siostrzanej marki Lovely, które wejdą do sprzedaży już we wrześniu. :)




WIBO



Limitowana kolekcja Wild Thing


W jej skład wejdzie na pewno Zestaw do Manicure Velvetowego





oraz czarny Kajal Eyeliner






Możemy spodziewać się również 7 nowych, jesiennych kolorów w dobrze znanej kolekcji Express Growth.




174
Ciemne złoto na wielkie okazje i wieczorne wyjścia.




168
Ten kolor idealnie pasuje do klasycznego manicure z odrobiną blasku.




164
Intensywnie czerwony miks czerwieni z brokatowym połyskiem.





169
Ciemny odcień fioletu połączony z migotliwym połyskiem.




175
Szarość złamana złotym połyskiem.






165
Fioletowy błysk w sam raz na jesienny manicure.





171
Popielaty róż do stonowanych stylizacji.





Jak widać Wibo postawiło głównie na błyszczące lakiery, znalazł się tylko jeden krem - ja akurat jestem zadowolona z takiego posunięcia :)



edit : POJAWI SIĘ RÓWNIEŻ 7 

NOWYCH ODCIENI Z KOLEKCJI 

EXTREME NAILS ! :)


te już tak bardzo nie łapią mnie za serce, może to nawet lepiej dla mojego portfela :D 





176




180



181





188



198



190



193




LOVELY


Kolekcja Blink Blink

Blink Blink! Błyszcząca i niezwykle lśniąca propozycja brokatowych kompozycji kolorów, opracowanych zgodnie z najnowszymi trendami w modzie na sezon jesienno-zimowy. Błyszczące kolory są idealne na klubowe imprezy i wielkie wyjścia. Manicure wykonany tymi lakierami będzie stanowił ozdobę do wieczorowej stylizacji. Cała kolekcja już we wrześniu w sprzedaży! 




Matujący top coat




Przyznam, że kusi mnie ten czarny kajal, jestem ciekawa jak wypadnie jakościowo. Nowe kolory lakierów z serii Express Growth również bardzo przypadły mi do gustu, praktycznie wszystkie. :) A już chyba najbardziej zadowolona jestem z tych brokatowców od Lovely, ciekawi mnie czy będą w pełni kryjące czy raczej brokat w przezroczystej/półprzezroczystej bazie, coś jak toppery z Essence.

Natomiast futerko na paznokciach nigdy mnie nie kręciło i tak jest w dalszym ciągu, więc zestaw do 'velvetowego manicure' raczej sobie odpuszczę (swoją drogą Wibo jest ostro spoźnione z tym patentem, no ale lepiej późno niż wcale :P). Jeśli chodzi o matujący top coat - narazie też pewnie nie kupię, ale jest to dobry pomysł z ich strony.


A wy jak oceniacie te nowości? Wpadło wam coś w oko?:)







7 komentarzy :

  1. Blink blink mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne lakiery :)
    zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brokaty z Lovely wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brokaty mnie ciekawią, matujący top mam już dawno z my secret. szkoda, ze Wibo i Lovely mają takie spóźnienie w stosunku do innych marek

    OdpowiedzUsuń
  5. brokaty wyglądają kusząco...strasznie jestem ciekawa efektu na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiły mnie brokaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie się to wszystko zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń