H&M, Nail Polish - Sparkle & Shine Baby

Udostępnij ten post


H&M
Nail Polish

Odcień : Sparkle & Shine Baby 
Cena : 14,90 zł
Pojemność : 9 ml



Dziś coś dla miłośników złota.. 





Sparkle & Shine Baby można chyba uznać za klasyczne złoto, nie za bardzo żółte, nie miedziane (o wykończeniu foliowym? jeśli się mylę, poprawcie mnie). Moim zdaniem nie zakrawa też o kicz jak niektóre inne wydania tego koloru. Na pewno nie każdemu się spodoba, bo nie każdy lubi takie złote paznokcie. Ja jednak preferuję bardziej złoto od srebra, przynajmniej na pazurkach ;)) 

Niestety, nie mam pojęcia czy ten odcień dalej jest dostępny w ofercie H&M, dość dawno tam nie zaglądałam, a lakier kupiłam mniej więcej w kwietniu. W każdym bądź razie na stronie firmy już nie widnieje. Możliwe jednak, że można go jeszcze przypadkiem gdzieś wyhaczyć.

W sumie nie ma się co rozpisywać, lakier kryje dobrze po dwóch normalnych warstwach, nie ma z nim żadnych problemów, schnie w normie.




















I jak wam się podoba? 
Pozdrawiam. :)







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz