Golden Rose, Holiday Nail Color - 63

Udostępnij ten post


Golden Rose
Holiday Nail Color

Odcień : 63
Cena : 12,90 zł
Pojemność : 11,3 ml






Numer 63 to trzeci i jak narazie mój ostatni piasek od GR. I chyba on zachwycił mnie do tej pory najbardziej. Co prawda osobiście wolę piaski z większym brokatem, jednak ten i tak absolutnie mi się podoba. Może dlatego, że to słodki, jasny, pudrowy róż? A jak niektórzy wiedzą - uwielbiam róż. Ma w sobie małe, niebieskie drobinki, co już w ogóle dodaje mu uroku. :) 

Trochę zawiodło mnie jego krycie, niby po 2 warstwach wygląda całkiem fajnie, ale jeszcze czegoś mi brakowało, więc dołożyłam trzecią. Jednak z tego co widziałam, na krótszych paznokciach te 2 będą w zupełności wystarczające. Tym samym dość długo schnie, po 30min był jeszcze troszkę miękki, a tu nie można niestety wspomóc się przyspieszaczem.











Nosiłam go 3 dni, o dziwo nawet się tak nie ubrudził. Obyło się również bez żadnych odprysków i starcia końcówek. Muszę jednak dodać, że zawsze nakładam jakąś bazę, nawet pod lakiery piaskowe, co jest niby niewskazane, ale mi to nigdy nie zaszkodziło. ;)


Niestety, kompletnie nie jestem zadowolona ze zdjęć, zrobiłam je zbyt późno, kiedy zachodziło już słoneczko... I nie oddają one piękna tego lakieru...




  




Tu wyszedł jakoś tak bardzo wyblakło... :/






Tak czy inaczej, polubiłam się z tym piaskiem bardzo, dodam jeszcze, że zmywa się tylko trochę gorzej od normalnych lakierów, ale wystarczy dłużej potrzeć wacikiem, spokojnie obejdzie się bez metody foliowej.


Pozdrawiam. :) 








1 komentarz :

  1. wow, ale długie pazurki! a te piaskowe lakiery świetnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń