Sensique, Strong & Trendy Nails - #172 Mojito

Udostępnij ten post


Sensique
Strong & Trendy Nails

Odcień : 172 Mojito
Cena : 5,99 zł
Pojemność : 8 ml


 
Sensique Mojito 172



Zawsze będąc w Naturze przechodziłam dość obojętnie obok szafy Sensique. Jednak naczytałam się wielu dobrych recenzji na temat lakierów tej firmy, dlatego dałam się skusić na jeden z nich, który miał pożądany przeze mnie odcień, jakiego nie miałam jeszcze w swoich zbiorach. :)

Trzeba jeszcze dodać, że lakier ten pochodzi z nowej, limitowanej letniej edycji, w której znajdziemy łącznie 5 kolorów, idealnych na lato :)

Mojito (swoją drogą fajna nazwa) określiłabym jako miętę, dość intensywną, z kroplą niebieskiego, ale ciągle zieloną, o wykończeniu shimmerowym, co jest jednak raczej słabo widoczne. Kolor ma też w sobie coś z perły, widać to zwłaszcza podczas nakładania, ale potem to wrażenie znika i jest to praktycznie niewidoczne.

Pędzelek o długim trzonku, dość cienki, ale wygodny.
Konsystencja w porządku, chociaż wydaje mi się, że lakier jest troszeczkę za rzadki i na pędzel nabiera się nieco za dużo lakieru, przez co nałożyły mi się zdecydowanie za grube 2 warstwy (tyle właśnie wystarczy do dobrego krycia) i przez to nie wypowiem się co do kwestii schnięcia - wspomogłam się przyspieszaczem. :) 
Do tego rozlał mi się trochę gdzieniegdzie na skórkach, ale kolejnym razem już będę wiedziała, jak do niego podejść ;) 

Ogólnie mimo małych perypetii lakier uważam za całkiem dobry, ma ładny połysk, dobrą cenę. Może skuszę się jeszcze na inne odcienie. Natomiast powyższy kolor jest fantastyczny, czegoś takiego właśnie mi brakowało. :)


Bardzo starałam się, żeby zdjęcia oddały jak najlepiej jego kolor i mam nadzieję, że to się udało.



Sensique Mojito 172


Sensique Mojito 172


Sensique Mojito 172


               Sensique Mojito 172


Sensique Mojito 172


Sensique Mojito 172


Sensique Mojito 172


Sensique Mojito 172


Sensique Mojito 172


Przy lampce



Flash




Pozdrawiam. :)




4 komentarze :