H&M, Nail Polish - Pink Macaroon

Udostępnij ten post



H&M
Nail Polish

Odcień : Pink Macaroon
Cena : 14,90 zł
Pojemność : 9 ml







Bardzo lubię lakiery z H&M. Chociaż gama kolorów nie jest bardzo szeroka, to odcienie co jakiś czas się zmieniają i są dość interesujące. ;) 
A sam lakier jest moim zdaniem dobry jakościowo.
Cena trochę wygórowana, ale jeszcze w granicach akceptowalności. 
Natomiast kształt nakrętki jest trochę niewygodny, jednak idzie się przyzwyczaić.




Bohaterem dzisiejszego posta jest bardzo jaśniutki, rozbielony róż o wykończeniu kremowym. 
Taki baby pink :)
Uwielbiam tego typu pastelowe kolory, na pewno pięknie komponuje się z opalenizną, ale jeszcze nie miałam okazji tego sprawdzić.  :)


Krycie nie jest może bardzo słabe, ale z racji koloru widać wszelkie niedociągnięcia, dlatego też potrzebowałam 3 cieńszych warstw do perfekcyjnego pomalowania (trzeba trochę bardziej się do tego przyłożyć, aby nie było w żadnym miejscu jakichkolwiek prześwitów)


I tak minimalnie, bo naprawdę minimalnie widoczne są końcówki, paznokci jednak trzeba się dobrze przypatrzeć, więc nie jest to dla mnie żadna wada ;) 


Całość trochę długo schła i długa pozostawała dość miękka (wspomogłam się jednak przyspieszaczem, więc w rezultacie nie wyszło z tym aż tak źle), ale to z racji tylu warstw, dlatego ze względu na kolor i schnięcie jest to lakier dla cierpliwych i dla osób, które mogą poświęcić trochę więcej czasu na dokładne pomalowanie paznokci.



Spokojnie wytrzyma bez żadnych odprysków 3dni.
Czy dłużej to nie wiem, bo maksymalnie po takim czasie zmieniam kolor ;)




Mimo wszystko bardzo lubię ten odcień, nie spotkałam jeszcze nigdzie takiego samego.


A teraz kilka zdjęć :)












Sztuczne światło 








Ciekawostka :

wpisując w google frazę 'Pink Macaroon' wyskoczyło mi całe mnóstwo przepisów na takie oto ciasteczka


 

Podejrzewam, że od tego wzięła się nazwa opisywanego odcienia. :D 



Pozdrawiam. :) 

4 komentarze :

  1. nazwa tak samo słodka, jak kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. wyłącz weryfikacje obrazkową proszę.

      Usuń
    2. dobrze, że napisałaś o tym, bo nawet nie wiedziałam, że jest włączona :D pozdrawiam :)

      Usuń