Golden Rose, Holiday Nail Color #52

Udostępnij ten post



Golden Rose
Holiday Nail Color


Odcień : 52
Cena : 12,90 zł
Pojemność : 11,3 ml






Piaski, piaski..
Ostatnio wszędzie te piaskowe lakiery.. :)
Przyznam, że początkowo, przeglądając swatche w internecie - tego typu lakier mnie nie zachwycał.
Ale wiadomo, kobieta zmienną jest, wszystkiego chce spróbować.
Dość niska cena skusiła mnie wypróbować właśnie te z GR. Niektóre kolory wydały mi się dość interesujące :)
Może jestem jakaś dziwna, ale nie za bardzo podobają mi się 'gładkie' piaski, takie bez żadnego brokatu, po prostu sam krem.. Dlatego też wybrałam do przetestowania dwa brokatowce, które najbardziej wpadły mi w oko.



Dziś czas na piasek o numerze 52, a na dniach pojawi się kolejny, o numerku 51. :)



Kolor to taka soczysta malinka z mnóstwem srebrnego brokatu.
W rzeczywistości trochę mniej intensywna niż na zdjęciach.
Dość dobre krycie jest już po jednej warstwie, ale są prześwity, więc trzeba koniecznie dołożyć drugą.

Całość schnie w naprawdę ekspresowym tempie, po pomalowaniu jednej ręki - druga już jest 'gotowa'.

Tekstura pojawia się stopniowo i najbardziej widoczna jest po nałożeniu wskazanych dwóch cieńszych warstw ;)
W dotyku jest lekko chropowata, ale nie do przesady.
Trzeba się przyzwyczaić :)


Powiem tyle - zakochałam się w tym lakierze.
W cieniu może jest dość normalny, ale dopiero przy świetle i blasku słońca widać doskonale jego magię, wspaniale się wtedy mieni :D 



Zresztą, same zobaczcie : 
















Aparat nie chciał złapać ostrości ;)




Uważam, że lakier jest naprawdę fantastyczny, a cena zachęcająca :) 
A wam jak się podoba? 









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz