Color Club, Backstage Pass Collection - Fame & Fortune

Udostępnij ten post


Color Club,
Backstage Pass Collection

Odcień : Fame & Fortune
Cena : 44,99 zł (zestaw Tk Maxx)
Pojemność : 15 ml


W poprzednim wpisie  napomknęłam o małym 'stuningowaniu' tamtego różowego lakieru Bell, ale postanowiłam zostawić to na kolejną notkę. Dlatego też dziś chcę Wam przedstawić sprawcę całego błyszczącego zamieszania, a mianowicie piękny glitter firmy Color Club z kolekcji Backstage Pass. Swoją drogą to pierwszy glitter z tego zestawu, po który sięgnęłam. ;) W żelkowej, wiśniowej bazie pływa pełno ciętej folii o nieregularnych kształtach. Trzeba koniecznie dodać, że holograficznej folii. ;) Efekt moim zdaniem jest naprawdę niesamowity, już dawno żadne połączenie mnie tak nie wzruszyło jak właśnie to. :D 





Lakier nie jest może najłatwiejszy w obsłudze, ponieważ nie zawsze wyłowimy satysfakcjonującą nas ilość folii, która do tego jest pocięta nieregularnie, więc czasami możemy się 'załapać' tylko na te mniejsze części na pędzelku. Przyda się trochę cierpliwości, ale efekt jest tego wart. Na szczęście nic nie odstaje, chyba, że jakiś kawałaczek ułoży się na granicy paznokcia. Możemy nałożyć 3 warstwy solo, które będą raczej wystarczające do ładnego krycia, albo - tak jak w moim przypadku - nałożyć na jakiś różowy lakier, ewentualnie czerwony, chociaż na pewno również ciekawie wyglądałby na fioletowym.. lub na białej czy czarnej bazie. Do wyboru, do koloru. ;)

Jeśli mam być bardziej szczegółowa - najpierw nałożyłam dwie warstwy różowego lakieru, a następnie dwie warstwy Fame & Fortune. A na to wszystko Poshe, bo jednak schnięcie całości nie było zbyt przyjemne. ;) Tak czy siak, dumnie nosiłam ten manicure przez 3 dni i naprawdę szkoda mi było go zmywać.. Chyba się zakochałam.. :D Z pewnością wypróbuję ten glitter jeszcze w innym połączeniu.

(Wiem, że powierzchnia lakieru na zdjęciach nie jest idealna - to dlatego, że fotki porobiłam na krótko przed zmyciem i lakier zdążył się już porysować :/)















BONUS - Jamnioooor! 



Ej no.. przestań już! Pobaw się ze mną!


No ileż można tych zdjęć... A.. Pier*ole... idę spać.








I to by było na tyle tego cudeńka. Spodobał się Wam równie mocno jak mnie? :D 


Karo. ;*




4 komentarze :

  1. oj tak, przecudny jest ^^ z nim Twoje paznokcie wyglądają jak żelowe ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie mogłam oprzeć się wrażeniu jakbym nosiła żele! :D
      to pewnie za sprawą tylu warstw i błyszczącej folii

      Usuń