Wibo, Extreme Nails - 5

Udostępnij ten post


Wibo,
Extreme Nails

Odcień : 5
Cena : 5,99 zł
Pojemność : 9,5 ml







Ten lakier jest jednym z moich ostatnich nabytków i kolejnym z serii New Trend ;))

Muszę przyznać, że Wibo się postarało, bo ten kolorek również mi się podoba.
Jest to taki słoneczny odcień pomarańczy ze złotymi glass fleckami, w sam raz na lato. Nosiło mi się go o wiele lepiej, niż ostatnią pomarańczkę o której pisałam tutaj. Pozbawiony jest tej rudości, która drażniła mnie w tamtym lakierze. 

Do pełnego krycia wystarczą w zupełności dwie warstwy. Wydaje mi się, że lakier nieco długo schnie, ale od czego się przyspieszacze.. ;)

Bez problemu wytrzymał u mnie 3 dni, potem go zmyłam.

Kolor należy do grupy tych upierdliwych, ponieważ ciężko uchwycić go prawdziwie na fotkach. Przez to zdjęcia w słońcu są bardzo przekłamane, lepiej się nimi nie sugerować, wyszedł jakoś zbyt żółto i  za jasno. No ale musiałam je zrobić. :) 



























I mały bonus ;)) 


To zdjęcie co prawda nie było robione z myślą o blogu, jednak chyba najlepiej odzwierciedla prawdziwy kolor lakieru. 


Przy okazji - przedstawiam wam młodego wróbelka, który miał bliskie spotkanie z moim psem, ale na szczęście został uratowany. :) 






Pozdrawiam. :) 




4 komentarze :

  1. zdjęcie z wróbelkiem najlepsze ;) a lakier trochę nie w moim guście, za dużo się połyskuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Zraziłam się do tych lakierów, ale ten kolor jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się błyszczy w słońcu, z tych lakierów Wibo mam tylko te do frencza. Poza tym masz piękne, długie pazurki:)

    OdpowiedzUsuń